Sparen voor korting
Uitgebreid assortiment
Lage verzendkosten

Coronavirus en verzenden

Bij Aquaplantsonline is het enorm druk doordat veel klanten thuis zijn een een bestelling plaatsen, en daar zijn wij enorm blij mee!

Maar deze drukte geeft ook wel wat problemen met zich mee zoals de drukte bij ons en bij de PostNL door het Coronavirus. Daardoor kunnen wij helaas niet meer onze service verlenen zoals wij normaal wel doen. Wij kunnen helaas niet altijd de telefoon opnemen of uw e-mails snel beantwoorden. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft.

Hieronder een opsomming waar de PostNL momenteel mee te maken heeft.

  • Veel meer online bestellingen doordat veel winkels zijn gesloten.
  • Veel meer online bestellingen omdat consumenten niet naar buiten mogen/willen/kunnen.
  • Veiligheidsmaatregelen zorgen er voor dat we veel minder snel pakketten kunnen verwerken:
    • Het laden en lossen van pakketten duurt langer
    • We sorteren veel minder pakketten doordat ook onze medewerkers 1,5 meter afstand moeten houden en andere voorzorgsmaatregelen
    • Er worden minder pakketten per rit uitgereikt door de aangescherpte veiligheidsmaatregelen. 
  • Veel PostNL medewerkers zijn ziek of mogen niet komen werken door de afgekondigde overheidsmaatregelen
  • Nagenoeg alle ruim 4.000 PostNL locaties in Nederland zijn nog open
  • Omdat veel mensen van huis uit werken, kunnen we relatief meer pakketten afleveren (dat is weer goed nieuws)

Door deze situatie heeft PostNL ook helaas vertragingen maar zij werken keihard om alles netjes op de plaats van bestemming te krijgen.

België zit in een lockdown en daardoor kunnen wij alleen op maandag en donderdag orders met planten verzenden naar België zodat de order op tijd aankomt.

Zorg goed voor u zelf want u gezondheid is het belangrijkste.


Met vriendelijke groet,
Aquaplantsonline