Sparen voor korting
Uitgebreid assortiment
Lage verzendkosten
Uitstekende klantenservice

FAQ

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?
Via de categorieën aan de bovenkant kunt u producten bekijken en bestellen. Heeft u een product gevonden, dan kunt u deze gemakkelijk in uw winkelwagen/mandje plaatsen door middel van de "in winkelwagen"  groene knop. Het product wordt automatisch in uw winkelwagen/mand geplaatst. Waar u eventueel het aantal van het betreffende product kunt aanpassen, het product wijzigen of annuleren.
Tijdens het winkelen kunt u in de rechter bovenhoek (op de groene winkelmand klikken) de inhoud van uw winkelmand is dan te zien. Zodra uw bestelling compleet is, klikt u op de groene winkelmand (rechts bovenin) en gaat u verder via de link AFREKENEN.
Na de klik op de link AFREKENEN, komt u op de pagina afrekenen. Hier vult u alle belangrijke gegevens zoals: UW GEGEVENS, VERZENDMETHODE, MAG NIET BIJ DE BUREN AFGELEVERD WORDEN, BETAALMETHODE in. Wanneer u voor het eerst bij ons winkelt en MAAK ACCOUNT AAN aan vinkt, dan zal uw gegevens automatisch opgeslagen worden wanneer u op de button BEVESTIGEN klikt. Vergeet ook niet om onze voorwaarden goed te keuren. Controleer alle ingevulde gegevens goed en klik dan op de button BEVESTIGEN om verder te gaan. U kunt dan nogmaals alle velden controleren en nog terug gaan om te wijzigen. Het verzendadres wordt gebruikt als adres waar uw bestelling naar toe wordt verzonden. Plaats de bestelling definitief door middel van de button BEVESTIG.
Na het bevestigen van de bestelling ontvangt u een kopie van de bestelling in uw e-mail box. Zorg er daarom voor, dat u altijd een werkend e-mailadres invult. Bij Hotmail kunnen wij geen garantie geven dat u een kopie van de bestelling ontvangt. Mocht u binnen 24 uur geen kopie bestelling ontvangen, neem dan met ons contact op.

Heeft u al vaker bij ons besteld?
1. U kunt dan eenvoudig inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord via de link bovenin LOGIN.
2. U kunt nu verder gaan zoals hierboven beschreven staat.

Bestelt u voor het eerst bij ons?
1. Wanneer u via het groene winkelmandje (klik op het mandje) op de link AFREKENEN klikt, dan kunt u daarna uw gegevens invullen zoals hierboven beschreven staat. Wanneer u ook kiest om een account aan te maken (vinkje plaatsen bij MAAK EEN ACCOUNT AAN) dan kunt u de volgende keer sneller en makkelijker inloggen. Tevens krijgen klanten met een account ook spaarpunten die u later weer kan gebruiken om bij een bestelling in te leveren en daarom korting te ontvangen op die bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, u kunt uw bestelling wijzigen. Controleer uw bestelling en gegevens altijd zorgvuldig voordat u de bestelling afrondt. Doordat wij bestellingen snel verwerken, zijn wij niet altijd in staat om een bestelling nog aan te passen.
Wij adviseren u bij wijzigingen zo spoedig mogelijk telefonisch contact op te nemen met ons op 0297-712013 of per e-mail info@aquaplantsonline.nl


Kan ik op mijn bestelling een toevoeging plaatsen?
Ja, u kunt een toevoeging plaatsen op uw bestelling. Bij een toevoeging dient u eerst contact op te nemen met Aquaplantsonline. Toevoegingen aan bestellingen kunnen alleen als deze tijdig worden doorgegeven. De bestelling wordt dan mogelijk voor een andere verzenddag gepland. Zodra de betaling van een eventuele toevoeging binnen is, gaan we de zending completeren.
Wanneer uw bestelling op klaar voor verzenden staat, kunnen er geen aanvullingen of wijzigingen meer door gegeven worden. In andere gevallen beslist Aquaplantsonline altijd of een aanvulling of wijziging kan plaats vinden.

Kan ik mijn bestelling of artikel annuleren?
U kunt uw bestelling of een artikel uit uw bestelling annuleren. Dit is alleen mogelijk als de bestelling nog niet is verzonden. Bestellingen die op "Klaar voor verzenden" staan, kunnen niet meer geannuleerd worden. Ook is het dan niet meer mogelijk om een artikel te annuleren. Wij adviseren u de annulering zo spoedig mogelijk telefonisch kenbaar te maken via 0297-712013 of per e-mail naar info@aquaplantsonline.nl.
Als uw bestelling al is verzonden of "
Klaar voor verzenden" staat, kunt u na ontvangst van de bestelling een retour aanvragen om de bestelling of artikel weer aan ons te retourneren. Kijk hiervoor bij de FAQ "Retourneren".

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling of artikel heb geannuleerd?

Wij bevestigen uw verzoek tot annulering met een e-mail, in deze e-mail laten wij u weten of de annulering mogelijk is. Dat is het moment dat uw bestelling succesvol is geannuleerd. De betalingsverplichting bij vooruit betalen (giro/bank) vervalt voor de hele bestelling of artikelen. Via een e-mail laten wij u weten hoe eventueel een resterend bedrag betaald dient te worden. Eventueel betaalde bedragen storten wij terug op uw bank.

Kan ik mijn bestelling ophalen?
Een bestelling afhalen is alleen mogelijk op afspraak (dinsdag tussen 15.00-16.00, donderdag tussen 15.00-16.00 en op vrijdag tussen 14.00-15.00).
Bestel wel eerst eenvoudig via onze webwinkel en kies bij de bezorgopties voor 'ophalen in pand'. Bij de betaalmethode kies je voor 'In bedrijfspand (pin of contant)' Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, gaan wij een afspraak inplannen samen met u, om de bestelling zo snel mogelijk te laten ophalen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, u kunt uw bestelling wijzigen. Controleer uw bestelling en gegevens altijd zorgvuldig voordat u de bestelling afrondt. Doordat wij bestellingen snel verwerken, zijn wij niet altijd in staat om een bestelling nog aan te passen.
Wij adviseren u bij wijzigingen zo spoedig mogelijk telefonisch contact op te nemen met ons op 0297-712013 of per e-mail info@aquaplantsonline.nl


Kan ik op mijn bestelling een toevoeging plaatsen?
Ja, u kunt een toevoeging plaatsen op uw bestelling. Bij een toevoeging dient u eerst contact op te nemen met Aquaplantsonline. Toevoegingen aan bestellingen kunnen alleen als deze tijdig worden doorgegeven. De bestelling wordt dan mogelijk voor een andere verzenddag gepland. Zodra de betaling van een eventuele toevoeging binnen is, gaan we de zending completeren.
Wanneer uw bestelling op klaar voor verzenden staat, kunnen er geen aanvullingen of wijzigingen meer door gegeven worden. In andere gevallen beslist Aquaplantsonline altijd of een aanvulling of wijziging kan plaats vinden.

Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst of artikel besteld:
Ondanks onze duidelijke website kunt u altijd een verkeerde bestelling of artikel bestellen. In dit geval kunt u onze informatie lezen bij Bestelling of artikel annuleren.

U heeft een verkeerd product ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd product geleverd zijn of een product ontbreken, dan kunt u dit melden bij ons via telefoonnummer 0297-712013 of per e-mail info@aquaplantsonline.nl. Wij gaan er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

U heeft een defect product ontvangen:
U dient altijd direct bij ontvangst uw producten te controleren op juiste werking e.d. Als u een defect product heeft ontvangen, dan kunt u onze garantieprocedure hanteren.

Betalen

U kunt bij ons kiezen voor verschillende betalingsmethodes waaronder Paypal:
Met Credit Card betalen is mogelijk en totaal veilig via de secure server van PayPal. Zodra u een bestelling bij ons plaatst en als betaalmethode Paypal aangeeft, dan gaat u automatisch door naar de secure server van PayPal. Hier kunt u zich registreren, of inloggen als u al account heeft bij PayPal. Uw betaling gaat dan veilig en geheel automatisch (volg de instructies op het scherm). Na uw betaling komt u automatisch terug op onze website, en ontvangt u een e-mail met uw bestelling en een e-mail van uw Credit Card betaling. Meer informatie vindt u op de website van Paypal 
https://www.paypal-nederland.nl/particulier/

U kunt bij ons kiezen voor verschillende betalingsmethodes waaronder iDEAL:
Onze iDEAL transacties lopen via MultiSafepay. Met MultiSafepay kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in een beveiligde internet betaalomgeving van uw eigen bank. (nadat u uw bank heeft gekozen in het pull down menu). Zodra u een bestelling bij ons plaatst en als betaalmethode iDEAL aangeeft, dan gaat u automatisch door naar uw eigen bank omgeving (nadat u uw bank heeft gekozen in het pull down menu) volg de instructies op het scherm. Na uw betaling moet u weer terug komen op onze website, en ontvangt u een e-mail met kopie bestelling. Wanneer u deze niet ontvangt, dient u direct een email te sturen naar info@aquaplantsonline.nl.

U kunt bij ons kiezen voor verschillende betalingsmethodes waaronder bank overschrijving (bank/giro):
Bij bank overschrijving maakt u het verschuldigde bedrag onder vermelding van uw bestelnummer over op onze rekening. Onze bankgegevens vindt u onderaan op deze pagina. Tevens krijgt u onze gegevens ook per e-mail in uw kopie bestelling. Bestellingen die ouder zijn dan twee weken en nog niet betaald zijn, worden door ons op vervallen gezet. Wanneer u geen geldige reden heeft, worden ingeleverde spaarpunten op een niet betaalde bestelling niet terug geplaatst op uw account.

Bankgegevens:
Aquaplantsonline
o.v.v. uw bestelnummer
RABO BANK 1455.66.935

IBAN: NL89 RABO 0145 5669 35

Voor buitenland:
BIC: RABONL2U
IBAN: NL89 RABO 0145 5669 35

U kunt bij ons kiezen voor verschillende betalingsmethodes waaronder contant:
Contant of pinnen is mogelijk wanneer u uw bestelling of artikelen bij ons komt ophalen in ons bedrijfspand. U kunt onze openingstijden vinden op de klantenservicepagina, openingstijden. In ons pand kunt u veilig pinnen of contant betalen.

U kunt bij ons kiezen voor verschillende betalingsmethodes waaronder VISA:
Onze VISA transacties lopen via MultiSafepay. Met MultiSafepay kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in een beveiligde internet betaalomgeving. Zodra u een bestelling bij ons plaatst en als betaalmethode VISA aangeeft, dan gaat u automatisch door naar MultiSafepay en u dient de instructies op het scherm op te volgen. Na uw betaling moet u weer terug komen op onze website, en ontvangt u een e-mail met kopie bestelling. Wanneer u deze niet ontvangt, dient u direct een email te sturen naar info@aquaplantsonline.nl.

Bij Aquaplantsonline kunt u pas betalen nadat u de producten heeft ontvangen. Dus eerst ontvangen , bekijken en daarna pas betalen.

De voordelen voor u op een rijtje:
Eerst ontvangen bekijken en dan pas betalen.
Eenvoudig achteraf betalen.
Betaaltermijn van 14 dagen.
Betrouwbaar en veilig betalen aan Multisafepay.
Zelf bepalen binnnen de gesteld termijn wanneer te betalen.

Als administratie kosten voor het gebruik van deze betaalmethode wordt een vergoeding gevraagd van € 2.95.

Na het selecteren van deze optie wordt gevraagt naar uw geboortedatum en uw rekeningnummer. Er wordt dan realtime een controle gedaan en indien akkoord bevonden wordt de bestelling afgerond. Indien niet akkoord kunt u op de andere manieren betalen. Deze betaalmethode werkt alleen bij aankopen van € 15,00 tot en met € 300,00 en alleen voor klanten in Nederland.

LET OP: de factuur die u van ons bij de producten krijgt, dient u NIET te betalen. U krijgt vanzelf van Multisafepay een betaallink per e-mail toegestuurd.

Hoe werkt het nadat u een bestelling heeft geplaatst met "betalen na ontvangst":
- Na verzending van uw order door ons, krijgt u binnen 24 uur een e-mail met betaallink van Multisafepay, deze betaallink is dan 14 dagen geldig en kostenloos.
- Na de 14 dagen vervalt de betaallink en krijgt u een e-mail met nieuwe betaallink via Multisafepay die 5 dagen geldig is en ook deze is kostenloos.
- Na deze 5 dagen krijgt u een e-mail met nieuwe betaallink via Multisafepay (de vorige betaallink is dan vervallen) met een betaal toeslag van 7.50 euro die 5 dagen geldig is. Tevens krijgt u ook een sms met herinnering van de betaling.
- Na deze 5 dagen krijgt u een e-mail met nieuwe betaallink via Multisafepay (de vorige betaallink is dan vervallen) met een betaal toeslag van 20,- euro die 5 dagen geldig is. Tevens krijgt u een sms met herinnering van de bataling en een brief naar uw adres.
- Deze laatste betaal mogelijkheid met de 20,- toeslag wordt 4x herhaald. Wanneer de betaling dan og steeds uitblijft zal Multisafepay de betaling uithanden geven aan een incasso buro.

U kunt bij ons kiezen voor verschillende betalingsmethodes waaronder Mastercard:
Onze Mastercard transacties lopen via MultiSafepay. Met MultiSafepay kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in een beveiligde internet betaalomgeving. Zodra u een bestelling bij ons plaatst en als betaalmethode Mastercard aangeeft, dan gaat u automatisch door naar MultiSafepay en u dient de instructies op het scherm op te volgen. Na uw betaling moet u weer terug komen op onze website, en ontvangt u een e-mail met kopie bestelling. Wanneer u deze niet ontvangt, dient u direct een email te sturen naar info@aquaplantsonline.nl.

Retourneren

Retourneren:
Volgens onze voorwaarden (de voorwaarden van Webshop Keurmerk, deze zijn in samenwerking met de Consumentenbond tot stand gekomen) geldt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Aquaplantsonline vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Aquaplantsonline in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Aquaplantsonline aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Aquaplantsonline gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Wanneer een bestelling in zijn geheel retour komt (binnen de 14 dagen) zal Aquaplantsonline ook de eerst gemaakte verzendkosten (wanneer van toepassing) terug betalen. Wanneer de bestelling niet in zijn geheel terug komt, dan zal Aquaplantsonline de eerst gemaakte verzendkosten niet terug betalen.

Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat u het artikel eerst bij ons retour meldt via ons telefoonnummer 0297-712013 of via retouren@aquaplantsonline.nl U kunt ook het volgende formulier downloaden en in vullen //www.aquaplantsonline.nl/pdf/retourformulier.pdf

Houdt u ook rekening met de volgende informatie:

  • schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de originele verpakking van de producten.
  • verpak de retourproducten in een omdoos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  • de retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons worden verzonden.
  • de consument draagt het risico voor een retourzending. Wij adviseren u daarom om het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
  • Aquaplantsonline behoudt het recht om geretourneerde produkten te weigeren of om slechts een gedeelte van het faktuurbedrag te crediteren, wanneer het produkt reeds beschadigd is.


Artikelen die u niet kunt retourneren:

  • aquariumplanten.
  • vissenvoer.
  • op maat gemaakte artikelen.
  • speciaal op verzoek bestelde artikelen.

Is het artikel beschadigd, dan verwijzen wij u naar de FAQ over "garantie".

Kan ik een artikel ruilen/vervangen?
Ja u kunt een artikel ruilen/vervangen als:

  • u een defect of beschadigd artikel heeft ontvangen.
  • u een verkeerd artikel heeft ontvangen.
  • het artikel niet compleet is.

Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen/vervangen voor een ander artikel met een ander artikelcode.

Hoe kan ik een artikel ruilen/vervangen?
U meldt het artikel binnen 48 uur na ontvangst bij ons aan via telefoonnummer 0297712013 of via e-mail retouren@aquaplantsonline.nl

Hoe lang duurt het voordat ik mijn vervangende artikel ontvang?
Wij versturen het nieuwe artikel zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen.

Zijn er extra kosten verbonden voor mij aan het vervangen van mijn artikel?
Er zijn geen extra kosten verbonden aan het vervangen van uw artikel zolang deze voldoen aan de regels bij "Kan ik een artikel ruilen/vervangen" . De orginele factuur van uw oorspronkelijke bestelling is leidend.

Kan ik het vervangend artikel ontvangen op een ander adres dan het adres van de oorspronkelijke bestelling?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het artikel wordt gestuurd naar het afleveradres dat u heeft vermeld in uw oorspronkelijke bestelling.

Hoe weet ik dat mijn pakket wat ik retour heb gestuurd goed is ontvangen?
Zodra wij uw retourzending verwerkt/ontvangen hebben, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.

Ik heb een artikel retour gestuurd, maar nog geen bericht ontvangen. Is mijn retour goed verwerkt/ontvangen?
Wij streven ernaar om uw retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Als u 10 dagen nadat u het artikel retour heeft gestuurd geen bericht heeft ontvangen, neemt u dan met ons contact op via telefoonnummer 0297712013 of per e-mail retouren@aquaplantsonline.nl

Garantie & Reparatie

Heb ik bij Aquaplantsonline garantie op mijn artikelen?
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het product.


Hoe werkt de garantieprocedure?
Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking. Controleer altijd uw artikelen direct na ontvangst van uw bestelling op de juiste werking e.d. Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit zo snel mogelijk (binnen 24-48 uur) aan ons kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met ons via telefoonnummer 0297-712013 of per e-mail 
info@aquaplantsonline.nl. Volg de volgende stappen als u een product naar ons wilt versturen voor garantie:

  • Neem eerst altijd contact op met ons via telefoonnummer 0297-712013 of per e-mail info@aquaplantsonline.nl.
  • Vraag binnen de garantietermijn een RETOUR aan bij ons via 0297-712013 of per e-mail retouren@aquaplantsonline.nlVia de e-mail ontvangt u een retour status en nummer.
  • Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 7 dagen na toekenning van het RETOUR naar ons op.
  • Verpak het garantie artikel deugdelijk als u het verstuurt.
  • In de retourzending dient altijd een kopie van de factuur te zitten.

De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen hierop, onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden.
Als blijkt dat de schade buiten garantie valt, houdt u er dan rekening mee dat de fabrikant in dat geval kosten in rekening kan brengen.
Wanneer een garantie product door Aquaplantsonline of leverancier getest wordt en deze blijkt geen probleem te hebben dus ook niet gerepareerd of vervangen te hoeven worden, dan zal Aquaplantsonline verzendkosten in rekening moeten brengen om het product retour te sturen naar u.

Levering

Bij Aquaplantsonline kunt u ook uw bestelling naar België laten versturen. Kijk voor de verzendkosten op onze klantenservicepagina, verzendkosten. De levertijd naar België wijkt af dan die van Nederland. Normaal gesproken levert PostNL binnen 2-4 dagen uw bestelling af op uw afleveradres.

Verzendkosten Nederland:
Voor verzending binnen Nederland hanteren wij twee tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag.

Orderbedragen tot 75,- euro zijn de verzendkosten 3,95 euro (incl. BTW)
Orderbedragen vanaf 75,- euro en meer worden franco geleverd.

Verzendkosten Belgie:
Voor verzending naar Belgie hanteren wij twee tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag.

Orderbedragen tot 75,- euro zijn de verzendkosten 7,50 euro (incl. BTW)
Orderbedragen vanaf 75,- euro en meer worden franco geleverd.

Verzendmethode:

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL op werkdagen tussen 09.00 en 21.30 uur en op zaterdagen overdag. Als u niet thuis bent bij de eerste bezorging zal het pakket een dag later voor de 2e keer worden aangeboden. Of u kunt via de Niet thuis code aangeven welke dag PostNL langs moet komen. Meer over de Niet thuis code kunt u lezen op de FAQ pagina, "levertijd".

Afleveradres:
Als u niet thuis denkt te zijn op de bezorgmomenten van PostNL, dan kunt u het pakket gratis op een ander adres laten bezorgen. Kies dan bij het plaatsen van de bestelling in onze shop voor een ander afleveradres.

Uw afleveradres wordt door ons automatisch ingelezen bij PostNL. Zorg er daarom altijd voor dat uw afleveradres juist is. Wanneer een afleveradres onjuist is en het pakket hierdoor terug komt naar ons toe, dan dient u zowel de retourkosten als het opnieuw verzenden van de bestelling te betalen. Wij zijn dan genoodzaakt om het normale PostNL tarief te gebruiken.

Levertijd:
Bestellingen met planten:
Om te zorgen dat planten mooi en vers bij u als klant aankomen verzenden wij bestellingen met planten hoofdzakelijk op drie dagen namelijk de maandag, de woensdag en de donderdag. Voor de maandag verzending dient uw bestelling en betaling voor zaterdagmiddag 12.00 uur bij ons binnen te zijn. Voor de woensdag verzending dienen wij uw bestelling en betaling voor dinsdag 12.00 uur binnen te hebben. Voor de donderdag verzending dienen wij de bestelling en betaling voor woensdag 12.00 uur binnen te hebben. Op deze manier komen de planten goed en vers voor een weekend altijd bij u aan.

Bestellingen met planten en hardware:
Bestellingen met planten, waar ook andere producten bij zitten proberen wij ook zoveel mogelijk op deze drie dagen te verzenden. Ondanks onze zeer grote voorraad kan het altijd een keer gebeuren dat een product (hardware) niet op voorraad is. Wij gaan deze producten dan zo snel mogelijk bij onze leveranciers bestellen. Wanneer wij een product moeten bestellen bij onze leverancier, dan kunnen wij eventueel uw bestelling met planten doorschuiven naar één van de andere verzenddagen in die week.


Bestellingen zonder planten: 
Bestellingen met alleen hardware (geen planten) verzenden wij elke dag van de week. Mocht een product ondanks onze grote voorraad niet op voorraad is, dan gaan wij deze zo snel mogelijk bestellen bij onze leverancier(s) om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen verzenden. Wanneer wij door bepaalde reden uw bestelling niet snel kunnen verzenden, dan laten wij dit altijd aan het einde van de week via uw order status weten.


Alle bestellingen worden door ons verzonden met PostNL. Met behulp van Sendcloud printen wij uw adres sticker uit, en verzenden wij uw track en trace code waarmee u uw bestelling die met PostNL wordt geleverd, kunt volgen.

Als u niet thuis bent:
Als u niet thuis bent probeert PostNL het pakket eerst te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan laten ze een bericht voor u achter. PostNL komt dan de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren ze het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen ze het terug naar de afzender. Tip: Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt. PostNL medewerkers mogen het pakket anders niet aan u meegeven. Voor meer informatie over PostNL kunt u vinden op de website van PostNL. www.postnl.nl/ontvangen

U kunt ook kiezen tijdens het bestellen voor het afleveren op een PostNL afhaallocatie.

Wanneer u bij Aquaplantsonline een bestelling plaatst, kunt u bij verzendmethode voor de verzendoptie PostNL Afhaallocatie kiezen. Deze service maakt het mogelijk om zelf aan te geven waar uw pakket wordt afgeleverd. Niet op uw thuisadres, maar op één van de PostNL afhaalpunten in Nederland. Dit kan een vestiging van PostNL zijn, maar ook bij een winkel bij u om de hoek zijn. Op basis van postcode of plaatsnaam, worden de dichtstbijzijnde locaties getoond, inclusief openingstijden. Met PostNL Afhaallocatie kunt u dus voorkomen dat u niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt geleverd. U kunt het pakket dan gewoon ophalen bij de door u geselecteerde locatie. Zorg er wel altijd voor dat u uw bestelling zo snel mogelijk ophaalt op uw geselecteerde locatie.

Keurmerken

Webshop Keurmerk
Het Webshop Keurmerk is sinds 2001 de branchevereniging van winkels die de producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Het Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels. Het Webshop Keurmerk is onafhankelijk en alle aangesloten webwinkels beogen de belangen van de consumenten zo goed mogelijk te behartigen.

Q-shops Keurmerk
Als onafhankelijke organisatie certificeert Q-shops internetwinkels, waarbij aan voorwaarden en gedragsregels moet worden voldaan. Om haar ledenbestand op een hoogwaardig niveau te houden voeren zij periodieke controles uit om de kwaliteit te kunnen waarborgen. Voor consumenten betekent dit dat U prettig en veilig bij de aangesloten winkels aankopen kunt doen. Door alleen internetwinkels toe te laten die aan de hoogste eisen voldoen, biedt Q-shops een reeks van bedrijven waar u vertrouwd uw online aankopen kunt doen.

mkbOK Keurmerk
Het mkbOK keurmerk is een onderscheiding voor de manier van zakendoen en ondernemen. Het keurmerk staat voor een transparante manier van zaken doen en is een extra zekerheid voor de klant. Kwaliteit, service en bereikbaarheid van MKB winkels en bedrijven worden door het mkbOK keurmerk bewaakt. Het keurmerk staat tevens voor ‘weten met wie U zaken doet’.

Bedrijfsinformatie

Adresgegevens:
Aquaplantsonline
Aalsmeerderweg 283-9
1432 CN Aalsmeer
Nederland

Bank en KvK gegevens:
IBAN: NL89 RABO 0145 5669 35

BIC: RABONL2U
KvK nummer: 34208245
BTW nummer: NL098434251B01

Wij zijn bereikbaar via e-mail info@aquaplantsonline.nl en telefonisch van Maandag tot en met Vrijdag 9.00 - 12.30 uur en van 13.00 - 17.00 uur, onder telefoonnummer 31(0)297712013

Veiligheid

Uw mening

U kunt uw product ervaring ook delen met anderen door eens een beoordeling te schrijven op onze website bij het gewenste product.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@aquaplantsonline.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact

Vragen kunt u altijd aan ons stellen, ook daar zijn wij voor. U kunt dit via e-mail of via onze contactpagina doen. Wij proberen uw vraag altijd zo snel mogelijk maar binnen 24 uur te beantwoorden.

Wij zijn telefonisch te bereiken van: Maandag tot en met Vrijdag 9.00 - 12.30 uur en van 13.00 - 17.00 uur, onder telefoonnummer 31(0)297712013

Openingstijden:

Alleen op afspraak nadat u een bestelling heeft geplaatst. (ophalen in Aalsmeer)

Aquaplantsoline
Aalsmeerderweg 283-9
1432CN Aalsmeer

Klik hier om uzelf aan te melden voor onze nieuwsbrief. U kunt zich altijd weer afmelden. Bij het aanmelden ontvangt u een bevestigingsemail die u dient te bevestigen.

Het einde van het jaar 2018 is al in het zicht. Veel leveranciers sluiten hun deuren om 2019 weer fris te starten. Wij blijven zoveel mogelijk verzenden maar ook dit jaar moeten wij op tijd stoppen met het versturen van planten. Donderdag 20 december is echt onze laatste planten verzend dag (kwekerij is daarna gesloten). Dus wilt u nog dit jaar verse plantjes denk er dan aan dat wij dit alleen kunnen regelen als de plantenbestelling voor woensdag 19 december 12:00 binnen is. Is uw order later binnen dan gaat hij naar het nieuwe jaar. Wanneer uw order ook andere producten dan planten bevat, gaan wij zoveel mogelijk uit onze huidige voorraad putten. De meeste leveranciers zijn na 19 December gesloten en daarom kunnen wij onze voorraad waar nodig is, pas volgend jaar weer aanvullen. Orders met alleen hardware (zonder planten) blijven wij elke dag van de week verzenden zolang onze voorraad strekt. (De meeste leveranciers zijn na 19 December gesloten en daarom kunnen wij onze voorraad waar nodig is, pas volgend jaar weer aanvullen) .Voor meer informatie kunt u ons e-mailen naar info@aquaplantsonline.nl

Voor nu maken wij meteen gebruik om u fijne feestdagen toe te wensen!

Aquaplantsonline

Productinformatie

Er zijn geen verrassingen bij Aquaplantsonline. Al onze prijzen worden duidelijk inclusief BTW vermeld.

Om het winkelen nog leuker te maken hebben wij de APO Spaarpunten in het leven geroepen.
Ons APO Spaarpunten systeem werkt heel eenvoudig. Al winkelend bij Aquaplantsonline verdient u APO Spaarpunten. Bij elk product kunt u vinden, hoeveel spaarpunten u krijgt voor dat product of hoeveel spaarpunten u kunt inleveren om het product te betalen. De spaarpunten die u ontvangt worden berekend over de prijs excl. BTW van het product. Over de verzendkosten worden geen spaarpunten gegeven. U kunt bij voldoende gespaarde APO Spaarpunten een volgende bestelling daarmee (deels) afrekenen bij ons.
Alleen wanneer u bij ons een account heeft en ingelogd bent, kunt u spaarpunten ontvangen en uitgeven. Over orders die geplaatst zijn zonder dat u een account heeft of zonder dat u ingelogd was, kunnen later geen spaarpunten meer voor gegeven worden. Ook producten die in de aanbieding zijn worden geen spaarpunten over uitbetaald. Aquaria en meubels vallen ook niet in de spaarpunten telling.